Monday 9 December 2013

La îndemn de... lemn

Ce să fie RALUșelele?
La originea termenului stau câteva linguri de lemn, simple linguri de lemn, aparent mute și neînsuflețite. Mi-au vorbit totuși. Au ales să-mi vorbească, pentru a-mi  arăta că, sub fiecare strat de așchie șlefuită, se află câte un chip. Așteptând să clipească. Zâmbind. M-am înarmat, prin urmare, cu pensulă, culori și curiozitate.
Așa s-au profilat primele păpușele: Gerald, Sophie și Smudge.



Cei trei mi-au spus că nu sunt singurii, ce se ascund în tacâmurile de lemn, asemeni unor nimfe în arbori fermecați. Pe deasupra, nici măcar nu e vorba doar de lingurile de lemn. Până și furculițele ori spatulele au un cuvânt de spus. Am luat iar pensula în mână:


Pe cei șase nu am aflat cum îi cheamă. Încă.
Mi-au spus numai că nu-s niște simple păpușele, ci... RALUșele. "Doar e pensula ta, nu?", m-au întrebat zâmbind.

Am încuviințat, apăsând pe butonul aparatului foto:



No comments:

Post a Comment